Sunday, August 9, 2009

rumah terbakar


"Rumah terbakar panggil bomba.. bomba datang berlumba2.." hha cam kelakar jew bile ingat balik. yes! api is fire n fire is api. pengalaman yg menakotkan n memalukan,haaaa tapi kecik2 dulu aku selalu nyanyi lagu ni mase men lompat getah so sweet!hha kan2?

watak utama xcident ni anis.

A : farah,cam bau something jew.
F : tah.

pastu tibe2 blackout!
anis dah lari keluar nangis2. tengok wayer kat luar rumah terbakar. dah la time hujan. pastu panggil abang proton sebelah umah ktorang.

AP : korang ni wat BBQ plak eh.
*sengal nyer orang*

abg emi ngan shafiq blom pape dah sampai,hha tengs ya! abg proton tuh ngan macho nyer padam la api tu gune penyapu. *seb bek chumel,hha* 5 saat kemudian? peh,meletup kowt. macam celebrate merdeka pun adew. satu taman blackout. just pikir nak selamat kan laptop,hha benda paling mahal kowt.

shafiq ngan dak2 laki len tolong tarik motor kuar umah. dah la sume motor dah lock. patah pinggang kowt nak tarik. "belanja aku minum pasni" shafiq xikhlas,hha wek!

aku kol ma2 ngan abah tell what happen. pastu dorang speed ah dari KL. cepat kowt sampai. sayang korang ketat2!

bomba ngan polis datang tapi lambat kowt. dah settle sume baru nak sampai. dorang just amik information dari ktorang. kul 2 lbey gak la settle sume nyer. pnt!

ending! malas nak story lebih2 la..

Wednesday, August 5, 2009

gembira kowt.

yea. suka sangat drive,hha suka tekan minyak kuat2 cam men go-kart. dok pasang lagu kuat2 dalam kete. xde lagu best pun layan jugak kannn. tension act. asyik kena kacau ngan arith x-boy shitah.

situation? dia dah clash pastu terhegeh2 nak gak kat dak 2. cam tataw malu an. org da tamau berambos ah. 2pun xreti ke. cm xde org lain jew. sibuk nak kacau life org.

A: farah,tlg angkt kejap..arith nak ckp ngan farah kejap jew..tlg laa..

*korang rase cmne?*

this few days sangat la best. wit pt sudah masok,hha happy jew kowt. tp xguna agy pun. ouh, sgt best ok. semester baru nak bukak da. huh. takde perasaan lngsung. knapa la time cuti nak kelas. nak bukak kelas rasa mcm nak cuti lagi. budus betol. banyak U kena tutop kes H1N1 bodoh tu. hha. bile poli nak tutup ni,hee

esok nak balik mah sewa dah. kuliah start diz monday. hah, jarang update la nanti kan. anis ajak g KL weekend ni naik motor dari behrang. giler rempit kowt,hha jumpa palie tercinte,hee wek!

Sunday, August 2, 2009

boling lagi..

act, ktorang dah g main da ari tu. tapi kali ni with mira plak. shian dia asyik jadi kezen terbuang jew,hha dia ngan camera nikkon yang sangat best tuh. i luv it.

mira n farah

yunus n yusuf

farah n wawa

wif chang's family. dorang da nak balik US 15th of august. bila mau ketemu lagi xtaw la kan. next week da nak balik perak. sdey nyer,hee cam biasa isa ajak main badminton again. so, booking court on sunday 12 to 2pm such as before. c ya!

Saturday, August 1, 2009

nando's

fify text aku ajak kuar makan ngan dEe-y. aku on jew sebab dah lama oh xkuar. membesar kn perottt jew kat umah,hha nak carik keje malas.

plan nak kuar lunch. aku kan diva sebab selalu sampai paling lambat *rilek ah 1jam lambat jew kowt,hha* bengang jew member,hha sampai2 dorang dok terpacak kat mc'd sogo 2. manusia jangan cakap ah, ramai gilak siot.. cam kat pasar pun adew gak ni. semua nak kejar lunch time kat mc'd. m u r a h is da answer! hee

emm, ingat nak makan kat mc'd. tapi tengok manusia yang sangat ramai tu dEe-y ngan senang hati ajak g makan kat nando's.

D : weyh,taw ah xpernah makan kat sini,so jangan jakun k.
F : nak makan pe ni?xreti oh.
D : pilih jew la pape pun.

dEe-y n fify

hha, cam kelakar pun adew gak. *selalu makan kat kedai mamak jew,hee* xreti oh so men pilih jew la. ni la hasil yang ktorang pilih 2. pe kebenda tah nama set makanan ni. nak taw cari ah sendiri,hhe

sangat la sedap makanan kat situ n harga pun sedap la tersangat2. untuk 3orang makan jew dah rm60++ sekali ngan tax. mahal kowt tapi best! hee badjet memang lari giler time tuh.

emm,malas nak balik awal so g shopping tanpa guna duit? dah lah ngan sale. taw camne?hha paham2 sendiri sudaa..

fify giler

dEe-y poyo

act, ktorang kenal dari sek rendah. sek menengah pun nak melekat gak. tapi dulu xde ah rapat sangat. chemistry yang kuat between us,hee sayang kamOo ya makcik2..