Sunday, November 1, 2009

nothing

cam biasa, ari2 minggu yang sgt la boring. lepak kat umah sewa xwat pape. asgmnt xbyk sgt pun nak kne wat. seb bek dew wifi yang mengong sikit line nyer. so, kena la byk2 bersabar, hehe~ anis g quartes anem g melake. pity me! lalalalalala~

ym ngan shafiq yang kedekut hole day, haha boring tataw nk wt pe. nk story psl trip g muzium telekom but later la. nk upload pic xbley sbb wifi xclear. anem my lesbo dew blog. beginner baru k. anis jew blom adew agy. try usha !

cuaca sgt la xbest diz week. always ujan jew. susah ckit nak g mane2. dak2 ni bz settle kn ptptn jumrah 1% tu. bankrup lorh nak bayar 5% balik kn. seb bek dah settle xde la kecoh2 sgt. so,wat cepat2 yeh teman2 ! hehe

end~~~

Friday, October 23, 2009

rindu



yeah, esok cuti. xde klas nikmat sungguh, hha. sampai2 terus lepak umah atok. take a look! nothing to share, hee

Saturday, October 17, 2009

come back

alol0lo..lame giler x update blog. senyap tetibe xde entry. about 2weeks gak.

exam sangat la suck tapi best. result xde ah gempak mane pun. hope so ley wat the best sem neh. final exam dah nak dekat. biar kan blog neh berhabuk sebentar. wish me luck!

satu problem suda settle
bukan senang nak lari dari problem kan. kena settle dulu baru tension tu ilang. dah explain kat dye banyak kali tapi xpaham2. xnk bagi harapan and mainkan perasaan someone tuh. sori!

kecewa
haa, sakit nyer hati. buduh nyer budak! ada tapi macam xde. cam ner tuh yerk?

happy+sad
xtaw pew yg apy and pew yg sad. campur2, hhe xnk story simpan sorang2. lalalalal~

Friday, September 25, 2009

selamat hari raya 2009

salam..salam..salam..slamat ary raye! hhe banyak nak upload gambar tapi masa xde and intenet sangat la lembab,hee rase nyer raye kali ni masa spend kat kampung paling lame. best2.

kampung mama ngan abah dua2 kat muar,johor. so,xyah gado2 nak balik mane dulu. rase len ckit raye kat kl ngan kampung. nape yerk?

ok. puasa last tuh ktorang dah lepak mah atok sebelah abah. celebrate raye kat sana dulu.

minta maaf banyak2,hee

family tercinte

raye kat kampung blah mama lagi best. walau pun ktorang dah selalu jumpe kat kl tapi tah la. ary raye ke-2 baru gerak balik sana.

lame dah tak balik sana. ramai giler datang. hari2 ley cakap cam open house gak la umah tuh.

atok sangat lah rajin. macam2 kejew dye nak wat lau kat kampung tuh. mesin rumput paling dye suke, hhe. angah laki tolong cat2 rumah time raye plak tuh. sebelum raye ley terime agy.

abah ngan poksu tolong tebang pokok rambutan belakang umah tuh. atok nak wat pondok kat situ. xsabar.


kezen2 kuh

cam biasa hobi. lagi2 guna kemera nikkon mira. posing abes ah pe agy, hha

ok. kejakunan, hha pakcik2 ktorang minat gilew ngan koleksi vespa2 neh. cun habis.

cam biasa, malam jew time tok maen bunge api ngan mercun. aku men gak ah, hhe paling best abah bawak mercun cam klcc tuh. then men sangat la syok. sampai satu part mercun lagi satu tu pak ngah pasang terbalik. lintang pukang sume lari. aku ngan mama siap nyorok belakang pokok selamat kan diri, hha

klakar giler. lagi2 poksu, hha siap masok lari dalam umah. takut nyer pasal. sume usha kat langit yang gelap gulita sekali bawah yang warne warni.

wet raye dah besa2 cam ni pun still mantain dapat agy. jangan jelez, hha makin besar amount makin banyak. tengs to everyone yang baek hati.


kawan2 yang aku rindui, hha konvoi ramai2 dak klas lame. sayang korang. tapi tahun ni aku sorang jew perempuan. bukan gatal k. so, aku bawa wawa as my private assistant. raye naek waja oh.

xpenah drive agy kat muar. first time! jalan kampung yang sangat kecik takot ckit nak drive. tapi alhamdulillah success gak, hee.

before balik kl singgah umah pak abu kat merlimau. makan kat umah dye sangat la best. umah tepi laut kowt. sampai kl petang gak la. before maghrib. syawal yang best. luv it!