Saturday, August 29, 2009

continue terbakar,hha

kezen kuh tercinte suh continue citer neh. adoyai..xde pic nak upload bagi korang tengok la plak.

emm, masa excident tuh ramai glew org. malu kowt,hha sume badjet nak tolong. sampai adew budak laki tu tanye aku 'adew org lagi ark kat dalam?' *npe?cam brani jew nak msok dalam tuh. cakap lam hati jew,hhe *

pas sume settle PA aku datang. so, ktorang amik kesempatan minta cuti 1day. ok la 2 kan. tengs lect! ye2 esok cuti,hha

malam tuh blur glew. tataw nak wat ape dah. nak masok umah 2 takowt plak. tinggal umah ktorang jew yg blackout masa tu. makcik2 tuh sume ajak tdow mah dorang. tapi malu kowt. time ni la baru nampak semangat kejiranan. cewah!hha pastu ktorang discuss nak stay kat umah jew lah. xnk pecah2. ramai kowt 9 orang.

abg proton tu tibe2 baik ati bagi sambung elektrik dari umah dorang malam tuh. just sambung extension jew. paling sakit ati makcik sebelah umah perangai cam tah. tataw nak cakap pe.

M : xde otak ke?kalau ape2 jadi kat umah saya camne?

kerek an?xley cakap bek2 ke mkck. bikin panas jew la. kesian abg sham kowt *tuan umah ktorang*

just pasang mentol. kena tunggu TNB datang tapi esok pagi nak wat wiring. malam tuh takut2 pun tdow gak sebab penat sangat. seb bek ujan lau tak panas la mak oiiii.

esok nyer kerja2 baik pulih dijalan kan *hha,ayat skema* kemas2 umah, tolong tengok abg sham cat umah n lain2 lah. paling best nyer pas fius tu terbakar bil elektrik ktornag just rm3 jew,hha gempak kowt. dorang cakap len kali wat lagi *nak mampos!hha*

.........................................................................

abg proton tuh dah pindah pun. balik penang dah

F : nape pindah? *gatal jap,hha*
A : jiran sebelah sombong
F : mane dew sombong.
A : xde lah. kjew tak best.

sori bro,hha xwat agy dah. tengs for helping!



4 comments:

edora deon said...

ku igt trbakar hangus.
function dohh duk rmai2.

nti nak dtg lepak ruma ko lah haha.
murah gile 3 ringgit.
korg gune pelita hapee. ;D

f.A.r.A.h said...

function lah sgt,hha
mai2 rmi2!hhe

dOzikAkAkisHikAri said...

hahaha..
aku pon de gak lam kjadian tuh! ehek!

f.A.r.A.h said...

zayrah sbuk jew.
watak no2 kowt,hha