Saturday, January 23, 2010

kerja itu penat

haha. title yang sangat lah boring. lama dah xupdate blog. this few days ingat nak update tapi syok plak pegi tengok blog orang len. cari inspirasi and cari kawan. ceh2, cam nak wat novel jew.

ok, continue to my story. tahun 2010 sangat la penat. kerja sangat la boring tapi penat. penat dan penat. hee baru kaw tahu kerja cam ner farah! kata orang2 sekeliling yang suka sakit kan hati and gembira kan hidup aku. hha

suasana ofis yang sangat crouded and orang2 yang sangat busy buat kan aku lagi suka belajar. pergi kelas is better dari pergi kerja ok.

kenapa aku penat? orang cakap kerja consultant tak de la best sangat. itu adalah bagi orang yang tak pernah and tak tahu apa itu consultant. kalau korang tanya aku pun aku tak reti nak explain. pergi search dalam google or yahoo yeh. hhe first time aku tengok drawing electrical service untuk projek yang sangat besar and boleh lah. dengan berjawatan kan praktikal sudah buat kan aku tak cukup nafas. belum kerja betul2 lagi.

um, pe target aku? aku nak belajar banyak2 dari En.Syam and En.Ilham as my IR senior engineer. tamak2,hha boleh ke? u can do it faaarrraaaaahhh!


pekerja yg baik, weee

No comments: