Thursday, July 15, 2010

test update pakai handphone. cepat dan free.

ramai gila makhluk update pasal showdown 2010 kat mukabuku. congrets to WAKAKA crew. dah agak mesti boleh menang punya. tapi bagi pendapat aku, perfomance GBC lagi mantap. tp wakaka tetap dihati. hhe gigi cakap 'sokong wakaka mesti sebab ALAM kn?..' no komen. maybe they deserve to win :)

nak upload gambar tak boleh sebab update guna mobile. thanks 'opera mini' sebab berjasa kepada ku.hhe walaupun guna nset cikai tapi free. drpd guna berukband yang takde fungsi tu. since aku pakai opera sume classmate aku nak software tu gak. sayang anem and kawan dia,ejat.

hah,carpet feedjit saya banyak visitor dari Oslo. siapa yeh? sorang maybe tapi yg ku perasan selalu masuk blog aku. ada peminat ke? nak ngorat boleh? hha farah perasan kot. anyway,thanks yeh.

bai :DD

No comments: