Tuesday, September 7, 2010

penggunaan kad raya? ada lagi ke.


malam ni, teruskan lagi dengan terawih untuk malam ke-29, insyallah semoga dapat habiskan dengan jayanya. macam baru semalam jew aku tulis pasal hari raya 2009 pejam celik pejam celik cepat jew kan masa berlalu.

hari ni dah masuk minggu akhir puasa. kat rumah aku tak penah nampak langsung bayang bayang kad raya. but since semalam,tiba tiba ada surat atas meja. kad raya for PUAN ROHANI! haha excited dude. abah balik pun bawa kad raya. hey, mana kad raya akak ni?? *tak puas hati :D

ingat dulu kecik kecik selalu dapat kad raya. kumpul siapa dapat paling banyak. pastu dengki tunjuk kat adik beradik yang lain. pastu time raya, lekat kad raya banyak banyak kat dinding. sweet! rindu kenangan lama. pengalaman adalah kenangan dan kenangan adalah pengalaman. saya setuju!

zaman sekarang ni macam macam kemudahan ada. tak main dah kad raya kan? lebih mudah berhubung dengan sms, mms dan segala bagai. lagi lagi komunikasi laman sosial seperti twitter, fecebook, mayspace dan lain lain. aku sebagai salah seorang pengguna facebook merasai benda ni. setiap hari ada jew orang tag nama bersama kad raya. senang dan mudah! satu gambar boleh tag ramai orang. cara ni sekali gus memanfaatkan teknologi maklumat yang sedia ada. bagus rakyat malaysia ni.

masing masing ada pendapat sendiri. menghantar kad raya lebih peribadi dan ada nilai sentimental. ini adalah cara lama tapi membawa maksud dan kepuasan tersendiri. siapa tahu kan melalui kad raya orang yang merima lebih terharu gituuu. haa, siapa nak bagi kad raya kat aku boleh jew. nanti aku bagi alamat, hahaha

*SELAMAT BERPUASA dan menghitung hari untuk jejaki bulan SYAWAL. minta maaf diatas penggunaan 'AKU' pada insan yang lebih berumur yeh :DD

11 comments:

Aidy Shahiezad said...

zaman skrg semua org pakai e-kard...
semua benda di hujung jari, tambah plak dpt mengurangkan bebanan pakcik pos setiap hari... kos free lg... hehehe....

f.A.r.A.h said...

haa, tau takpe. tp kad raya pun still ada nilai nyer kan :) pakcik pos tu dpt gaji so tak kisah laa. hee

f.A.r.A.h said...
This comment has been removed by the author.
black_mel said...

Selamat Hari Raya....

f.A.r.A.h said...

selamat dan selamat juga yeh :)

najihah said...

AKU GUNA SMS..HAHAHA

Selamat Hari Raya Aidilfitri. Maaf Zahir dan Batin.

waktu kau masuk blog aku kan,ade tak dapat malware warning?

f.A.r.A.h said...

sms? haha mukabuku lagi senang :)
um,takde pn.

najihah said...

owh,,thanks farah..pasal ade yg mengadu kat aku terima ancaman malware dr blog aku..

thanks ya! cantik blog kau..hijau gituu..i follow la cenggini..hehehe

f.A.r.A.h said...

oh,1st time msok ok,2nd pn ok. means ok la tu.hee
btw,thnks yeah! i love green :DDD

NAJ HEBAT said...

salam lebaran.

naj pon rase nye dah lame tak guna kad raya.

tp tahun ni ada.. tp sent satu je. utk special person la kot. haha

f.A.r.A.h said...

kad raya special tuu. let me guess! untuk yg tersayang of kos la kan? hee btw,thnks.