Wednesday, August 18, 2010

hasil dari tak puas hati sama dengan?

tak terpikir pun nak update blog hari ini. tapi geram dengan member yang comment older post aku. tak comment kat blog tapi depan depan woo. anem ada post kt blog dia pasal tak kepuasan hati aku. tapi sori la update guna mobile so tak boleh nak link. kalau korang perasan aku ada edit post tu. *haha, macam ada orang baca jew kan selain 'dia'* kau ni boring la doe. dobodo! susah kan hidup gua.

faiz ada cakap dia tergelak bila baca blog aku.hee aku suka sebab aku rasa aku berjaya buat orang senyum. satu pahala untuk aku.haha

kawan yang aku sayang?
kucai,emi,faiz,nyot full stop.
kawan yang aku cinta?
anis,anem,fifie noktah.

mungkin list akan bertambah sebab kawan biar seribu. kan kan :)

*update ringkas hasil dari ketidak puasan hati!

2 comments: