Monday, August 30, 2010

weekend yang sangat lama

masuk hari ni 4hari aku cuti since cuti NUZUL QURAN. kelas hari isnin cancel so sambung cuti sampai MERDEKA. nikmat nikmat. next week plak start cuti raya 2weeks. tak sabar!

tapi ada assignment yang sangat membebankan aku. adoi.. kena pergi jalan pasar cari barang untuk final project. jalan pasar kat mana? nak naik pe?
pening kepala. si AFIQ ajak naik bus. sesat kang satu hal. lastly, aku berjaya pujuk abah hantar sampai jalan pasar terus. siap tunggu sampai aku habis cari barang lagi tu. ilysm! :)


macam ni rupa nyer jalan pasar. haha tak dapat dibayangkan tapi memang macam pasar. janji dengan AFIQ nak jumpa kul10 tapi biasalah janji melayu 12.30 baru dia sampai. amik dia kat ktm putra then terus gerak. bikin aku panas je. nasib baik naik kereta. kau hutang aku aiskrim bro! haha

komponen komponen harga dia standard lah. tapi bagi aku mahal la gak. kecik jew pun benda nyer tapi harga besar punya. act, lecturer aku over excited nak kita orang siap kan project by this semester. gilak! push otak oh. tapi nak wat camne terpaksa ikutkan jew. orang tua kan, tak baik melawan. hee

hope so project ktorang menjadi. AMIN! :)

lain lain aktiviti? buka puasa ramai ramai kat rumah atok, celebrate birthday alia, pergi bazar, main bunga api, and the best part is.. weyh, 1st time aku tengok orang buat dodol! sumpah tak pernah tengok. haha JAKUN tak? dari masuk santan, gula pastu masukkan air kat tepung. jangan cair jangan pekat sangat. kacau dan terus kacau. kawah besar punya.haha macam macam gelagat. tapi aku tolong tengok jew la. hee :DD

*SELAMAT MENYAMBUT HARI KEMERDEKAAN!

No comments: