Thursday, May 6, 2010

terdengar 'bisikan jin'


tak boleh terima betul. balik je ofis aku terus cari cerita ni. tak sempat baca paper. excited la konon. cik tipah cerita tadi macam menarik + bodoh pun ada. ada gak manusia macam ni. alasan tak boleh terima.

aku dapat ni dari metro online

'Kononnya kerana terdengar ‘bisikan jin’ yang menyatakan isterinya mempunyai hubungan sulit dengan lelaki lain, seorang anggota tentera tergamak menoreh kemaluan isterinya yang memasak hidangan tengah hari di dapur rumah mereka di Bertam Ulu, kelmarin. Lelaki terbabit dipercayai melakukan perbuatan kejam itu selepas timbul perasaan cemburu selepas dikatakan diberitahu jin dalam rumahnya bahawa isterinya mempunyai hubungan sulit dengan lelaki lain, lalu menoreh kemaluan wanita berkenaan.'

hah, suami isteri yang dah lama hidup bersama pun boleh jadi camni. ini bukan cemburu dah bang. siapa salah?

orang selalu cakap cemburu tanda sayang. setiap insan yang dilahirkan pasti mempunyai perasaan cemburu. tak kira masa zaman kanak2, remaja or dewasa, perasaan cemburu tetap wujud dalam sanubari manusia. Bagi pasangan yang bercinta, cemburu sentiasa mewarnai hubungan kasih yang disemai bersama. hoho

tak dinafikan aku pun seorang yang cemburu teramat sangat. tapi cemburu pun agak2 lah. waras lagi nak pikir yang mana baik dan yang mana buruk.

yang baik jadikan teladan yang jahat jadikan sempadan. eh,betul ke? haha

4 comments:

maisyara Pot! Pot! said...

hurm.. seram pula baca ni. isk.. T___T

f.A.r.A.h said...

:)

aesthetic said...

truknya..ksian kt pmpuan 2..

f.A.r.A.h said...

aesthetic : haa,ni mesti kes sama tak baca paper, haha tau xpe.