Monday, June 7, 2010

best bit2 of project alpha season 2

sedih! PROJECT ALPHA season 2 dah habis.

satu post rm20 sapa nak bagi free? walaupun baru lagi join dan berjinak-jinak dengan projek ni tapi alhamdullilah setiap pos yang aku buat dapat ganjaran nyer. ahaks! :)

best tengok para2 blogger berlumba-lumba macam main lumba lari. tau pasal project alpha pun bila berblogwalking. pelik tapi bila makin ramai join benda ni jadi best. terima kasih kepada korg2 yang kenal kan aku dengan project ni.

project alpha kenal kan aku pada top2 blogger. niki cheong, azwan ali, nini ahmad dan banyak lagi laa. memang tip top.

dari project ni aku boleh cari blog2 yang banyak bagi tip2 free kat aku. haha bukan senang nak senang kan. tip2 berblogging dari korg memang best walaupun kadang2 je aku ikot. hee
suka blog REDMUMMY! azwan ali dengan cerita dia. seronok sangat tengok gelagat diorang. video2 dan post2 yang menarik. love it!

start bergiat aktif pun bila first time aku dapat pulus rm20 free dari project alpha. sejak dari tu terus mengupdate dan membebel and kadang2 terlepas sebab blogger lain cepat macam. peh, tak tau la nak cakap. korg ni mata duitan betul. tak reti nak tunggu aku ke? *haha salah ka orang lain sebab tak dapat pulus free

harap2 lepas ni project alpha season 3 cepat2 sikit muncul kan diri. tak sabar nak berperang dengan blogger2 lain *saya tamak ok! ;)

love PROJECT ALPHA and NUFFNANG. :DD













Hope Season3 will be coming up in real soon.

Project Alpha is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS

No comments: