Thursday, June 24, 2010

susah nak buat keputusan


semalam hari pendaftaran politeknik untuk senior2 semester 5. rindu gila nak tengok muka budak2 kelas walaupun lepas ni boleh tengok puas2 sampai termuntah.

report yang membuat aku gila selama ni pun dah selamat sampai ke tangan orang yang sepatut nyer. tak payah kusut kepala dah.

untuk semester ni student kena buat pilihan untuk subjek elektif di mana kena pilih satu antara 4. banyak kan choice tp dua jew yang aku rasa ok. electronik kuasa dan PLC (programmable logic controller). susah nak buat pilihan sebab dua2 subjek ni aku rasa penting. kat semua orang aku minta pendapat sebab aku tak nak menyesal dengan keputusan yang dibuat nanti.

kalau boleh aku nak amik elektrik kuasa bukan electronik sebab pikir senang nak sambung degree nanti. insyallah.. tapi kena pikir final projek nanti yang memerlukan kemahiran dalam PLC. harap2 subjek yang aku pilih adalah yang terbaik...

1 comment:

f.A.r.A.h said...

siapa rasa2 yg boleh bg idea? :DD