Tuesday, June 15, 2010

melilia2

baru lepas cash out nuffnang yang tak seberapa then merajin kan diri mengorek2 apa yang ada kat akaun nuffnang aku. kali ni nak update pasal melila lagi sekali. keywords yang pelik. hee aku tak tau la spe yang rajin sangat google benda ni.

macam past post aku. melilia ni makanan organik. menyediakan pakej2 organik yang sesuai untuk keluarga. ada pakej untuk sihat, cantik, perubatan and macam2 laa. aku penguna yang tak tegar. hee mama aku yang cantik tu sediakan baru aku minum. sedap lagi2 air organik epal.
peluang bisness makanan organik melilia pun boleh tahan dan tip top. *aku tak cukup umur nak jadi millionaire melilia, hee hanya dalam 2 tahun telah menghasilkan 48 Crownstar Director, means bisness melilia boleh menghasilkan banyak bussinessmen or women dalam waktu singkat. haha dah macam promoter plak aku ni eh.



Melilea Greenfield Organic diformulasikan khusus oleh ahli organic terkemuka, Dr Henry Chang

1. Fungsi-fungsi Makanan Organik
2. Fungsi-fungsi Naturopati
3. Fungsi-fungsi Penyembuhan Alami

MELILEA Greenfield Organic berisikan lebih dari 20 macam bahan yang telah di nyatakan bebas hingga pada taraf 0%, termasuk yang ada di dalamnya golden grain, sayur-sayuran dan buah-buahan, yang diproses dengan menggunakan teknologi terkini dan tercanggih. Nutrisi botanik yang tak ternilai ini di formulasikan untuk membentuk keseimbangan di tubuh kita.

Melilea Greenfield Organic menyajikan campuran serat yang dapat dilarutkan, bahkan ia mampu manjadi sebagai pembersih tubuh yang baik. Makanan organik alami ini memberikan nutrisi botanikal alami termasuk vitamins, garam mineral serta fitonutrient (nutrisi dari tumbuhan)


sebarang pertanyaan boleh email: rohani_nemi@yahoo.com

No comments: