Friday, November 5, 2010

happy deepavali


salam sayang sayang sekalian.
lama tak jumpa kan :DD

lokasi sekarang berada di rumah. actually tengah exam week sekarang. gap next paper 5days! means sambung isnin depan. duduk rumah sewa pun bukan buat apa. so, wajib balik kl. rindu family. balik nak study! yeah farah u can do it. tapi curi masa jap nak update blog. weee~

subjek untuk sem ni sangat kental. fuhh, teori habis. aku rasa student sekarang ni study sebab nak lulus exam. bukan nak belajar. pulun ingat, menghafal. result gempak tapi naik semester baru, yang lama semua dah lupa terus. lect aku pun selalu cakap benda yang sama. haha ye ke?

target sem ni nak dapat dekan. pointer untuk every subjek pun setakat ni ok laa. just kena usaha lebih, dekat paper final. doakan yeah, amin! :)


kalau korang nak tau, aku duduk area area batu caves. sambutan deepavali kat sini lain macam. meriah sangat sangat. dan untuk pengetahuan korang, aku duduk tingkat16 dan boleh saksi kan keindahan bunga api tanpa perlu pergi mana-mana.

selalu orang tengok percikan bunga api dari bawah, tapi semalam aku tengok bunga api depan mata dari atas. haha takut ohh.

dalam masa yang sama, benda benda ni kacau study aku. haish 3paper teori aku nak kena hafal. paper mikroP, PLC dengan audio visual. bukan study last minit tapi nak study balik nota nota yang aku dah buat. *eh,tapi lebih kurang la tu kan, haha meriah tapi bising sangat. macam main lawan lawan mercun sapa paling kuat. kacak kacau. btw, happy dewali! :DD

No comments: