Monday, July 13, 2009

melilia

haa, weekend yang sangat la bosan. ya,kita manusia yang dikurniakan perasaan bosan so mari merepek di sini,hhe

emm,semalam ikowt mama g umah member dia kat gombak. dew makan2 and melilia. lately mama and abah bz ngan melilia jew. haa,for your info melilia ni actually makanan organik yang baik untuk kesihatan. tok skin care pun ada. ceh2, hhe *im just helping u mama,hhe* emm, xcaye cube try. ingat nak tolong mama wat blog bagi senang sikit kjew dia. nanti xyah la bz sangat kan. kesian hari2 penat ulang-alik. *aku tau aku anak yang baik,hhe*
melilia ni sebenar nyer bukan just soya jew. *mama tolong saya explain plz...* korang boleh minum soya ni ngan organik melilia dari sayur-sayuran. senang citer sickness pun ley elok lau makan benda ni. kencing manis, darah tinggi, or else boleh try makan ni. *tulis balik pe yang mama cakap,hhe*


macam2 testimoni dia orang dah wat and semua success. try klik melilia and tengok testimoni dorang.

benda ni gak ley wat someone rich. wow! hhe ley wat part time job. tapi cam biasa la xde usaha xde la hasil kan. duit yang dorang akan bank in gak bergantung pada berapa pointer korang dapat and kerjasama adalah diperlukan. korang ley dapat around rm1000+ lau korang jenis yang aktif. wee...........

haa,kenapa produk melilia korang xjumpa kat giant, guardian, watson dan lain2 kedai?
sebab..aku pun tak taw,hhe yala dorang mesti nak terang kan cara2 yang betul nak guna benda2 ni. baru korang puas hati kan.

aq xreti nak explain la.kalau korang minat or dew sebarang pertanyaan ley inform aku or email kat sini.tengs ya!
rohani_nemi@yahoo.com

No comments: