Saturday, July 18, 2009

bahagia kowt.

jumaat ari tu isa ajak men boling. so,sabtu pagi before nak jumpa dorang mama ajak teman g melilia. ok fine asal kan balik before kul 12 ok ma. pas habis demo melilia sambung plak demo benda lain. jam almost 1pm. bikin panas jew,hhe

then wawa plak asyik sms and call tanye aku kat ner.*sabar sikit boleh x?hehehehe*

susah tol lau wat janji ngan orang ni. pas habis makan mama drive balik umah. yes! cepat2. suruh start game dulu xnk plak. isa cakap ' i don't wanna start the game witout farah' haa,lagi buat aku tension.

sampai umah aku terus drive g selayang mall. seb baik parking senang. dorang tunggu kat KFC. muke semua macam nak makan penampar,hha sory late guys!




emm,ramai plak orang time ni. ari sabtu kn. so,kena lah tunggu kosong dulu. pastu ktorang men cross line. sangat la kelakar. nama jew dok US tapi xpernah main boling,hha yunus sangat la happy and enjoy the day.


farah and feeda

pas abes men boling ktorang jalan2 jup. isa ajak men badminton on sunday plak. emm,kuar agy. men badmminton plak 2 *suke tapi xsuke,hha cmne 2?* pastu dia g booking on sunday at 12pm.

...............................................................................

balik jew umah nothing to do. nemi kena demam panas and rase cam lain jew lau tak dengar suara dia,hhe so,time untuk buli dia. hahahaha

aku taw nemi agak menggoda,hha his mine ok!

emm,ari ni wawa jadi hair cutter aku. *dia suh mention name dia sekali,hee* redha jew la pe nak jadi. potong rambut depan jew. tapi cam cacat sikit. *nothing change pun sebenar nyer. poyo lebih,hhe..* pic upload later.

No comments: