Saturday, July 25, 2009

update!

ari tu ikot mama. badjet cam dew dinner. lau tak xkuasa den mau ikowt,hha sekali g sana amik kaw dok melopong kena dengar ceramah pasal kesihatan plak tu..

lately,aku rapat sikit ngan mama. nak g ane2 jew ajak aku. yala selalu aku dok jaoh so, kerindu2an la,hha *perasan jew aku neyh!heeee* lagi bape minggu jew cuti nak abes ni. sdey kowt!

emm,so ktorang g lepak kat toilet cari ilham,hha seb bek xramai org2 mude cm aku kat situ. org tue jew ramai,heee toilet adalah port terbaik utk take picture. kegilaan melanda!



emm,dua budak kecik yang bisa membuat aku hot giler. not my sibling ok. taw la aku baik,hha mama cakap aku melayan sangat. ye kew?..............


nak tunggu ceramah tu abes lame siot. ngantuk+lapar semua adew da ni. tunggu mama borak2 lagi, amik2 gambar lagi. bikin panas jew ktorang yang ngah tunggu ni.

pas habis event ni abah teros bawa ktorang g makan. time for revenge! sampai rumah tros tidur,hha amik kaw. g e m o k lah jwp nyer.....

2 comments:

ANGGA CHEN said...

blognya keren salam kenal aja ya...thanks

f.A.r.A.h said...

tengs! ;)