Saturday, July 18, 2009

none..

nothing to do. dari pagi sampai petang online jew.
cuti 2month yg membosan kan.


pagi tu mama call cakap cik wati nak my number nak bagi isa. ok fine. then petang isa call guna laptop. actually dia guna wireless dari umah atok aku. so, secara tak langsung bil akan melambung2 sebab dia suka call kawan2 dia kat USA! *senyap2 sudaa,hee* aku pun tataw camne,hha

terkontang kanting aku nak speaking ngan isa. pikir2 ayat baru jawap tol2. damn stupid,hha dia pandai cakap melayu tapi kusut sikit ayat dia,hee

dia ajak lepak rumah nenek dia. his alone because family dia g mid valley maybe. so, g jup jumpa dia. pas cakap2 and talk2 and pape la aku pun cakap nak blah,hee kejam oh sebab........aku tak taw nak cakap pe ngan dia lah.

I : come back here after okeyh!
F : *senyum saje....*

huh,lega kowt. macam lepas kan beban yang sangat besar. *ayat poyo plak* pastu continue meng online. after 1hour dia call balik.

so,aku g lagi umah dia. lepak2 sampai family dia balik. at last! papa dia chinese masuk islam and sangat comel macam jackey chan ok,hha

No comments: